czwartek, 3 lipca 2014

Nowy nagłówek bloga :)

Tydzień temu mój blog obchodził 1. urodziny. Dzisiaj ma już 372 dni, czyli 1 rok i 1 tydzień. Z tej okazji, blog zmienia swój nagłówek. Wcześniej był to po prostu tytuł bloga, teraz jest tam kolaż moich jednych z najpiękniejszych pocztówek.


Podoba się Wam? Swoje opinie piszcie w komentarzach. Najlepszą opinię nagrodzę pocztówką :-)

A kto zgadnie skąd przybyły do mnie te pocztówki? Pytanie chyba proste ;-)
Odpowiedzi również proszę w komentarzach. Osobę, która prawidłowo odpowie jako pierwsza nagrodzę pocztówką :-)


Pin It

15 komentarzy:

  1. Bardzo dobry nagłówek, wchodząc na bloga od razu wiemy o czym będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak po kolei:
    Most Golden Gate, SF-USA,
    Koloseum - Rzym, Włochy,
    Hong-Kong,
    Uluru, święta góra Aborygenów, Australia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blisko, blisko... :-)
      Odpowiadasz jako pierwsza, ale trzeba jeszcze prawidłowo.
      Proszę próbować dalej! ;-)

      Pocztówka od Lucy też się liczy :)))
      Do każdej z pięciu pocztówek wystarczy kraj :D

      Zapraszam Was do zabawy! :-)

      Usuń
  3. 1. Stany Zjednoczone
    2. Włochy
    3. Tajwan
    4. Hong Kong
    5. Australia

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mogę jeszcze spróbować?
    1. USA
    2. Włochy
    3. Chiny
    4. Hong Kong
    5. Australia

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz spróbować. I próbuj dalej, bo niestety nie wszystkie podane przez Ciebie odpowiedzi są poprawne. :D

      (Każdy, kto już próbował, może próbować dalej)

      Usuń
  5. Trochę się zasugerowałam tym mostem. Przypomina Golden Gate ale nim nie jest. To most Tsing Ma w Hong Kongu.
    - Hong Kong
    - Włochy
    - Hong Kong
    - Australia
    - i ta odwrócona z Taiwanu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo!!! :-) Wszystkie odpowiedzi są poprawne. Poproszę o adres na maila: mikolaj.h.7@gmail.com .
      Rzeczywiście Golden Gate był bardzo podobny, ale naprawdę jest to Tsing Ma.

      Można jeszcze pisać swoje opinie o nowym nagłówku. Konkurs opiniowy trwa do 20.00 (dzisiaj).

      Usuń
  6. Ale się spóźniłam z tym mostem Tsing Ma :) Właśnie wczoraj dostałam taką widokówkę :) "halsza"

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba koncepcja nagłówka - w końcu bardzo podobny do mojego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncepcja nagłówka super, ale wykonanie już mi się aż tak nie podoba. Co wg mnie jest źle? Pocztówki po lewej masz nierównomiernie "porozrzucane" natomiast ta po prawej jest prosta, chyba nawet co do milimetra. Przebijające brązowe tło też nie zachwyca, na Twoim miejscu dodałabym albo więcej pocztówek, ale te rozmieściła w inny sposób, żeby nie było widać tła oraz żadna nie była ustawiona na kant ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba nagłówek, bo przede wszystkim w pełni odwzorowuje to, o czym piszesz na blogu! :) Widzę pocztówki z Włoch, Tajwanu, Hong Kongu, Australii, ale jakoś nie wiem, skąd ta po lewej stronie, ale właśnie ona podoba mi się najbardziej!
    Gratuluję roczku, mój blog w sierpniu będzie miał swoje pierwsze urodziny :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pocztówce po lewej znajduje się most Tsing Ma.
      Pocztówka przyfrunęła do mnie z Hong Kongu ;-)

      Usuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)