wtorek, 17 czerwca 2014

Jestem Młodym przewodnikiem po Bydgoszczy

Jak już zapewne wiecie, bardzo interesuję się historią mojego miasta.
Posiadam już srebrną i złotą odznakę Młodego Przyjaciela Bydgoszczy, a dziś z rąk prezesa Towarzystwa Miłośników Miasta Bydgoszczy odebrałem identyfikator Młodego przewodnika po Bydgoszczy. Wraz z trzema kolegami ukończyłem czterosemestralne Pozalekcyjne Studium dla Młodych przewodników po Bydgoszczy.

Tak wygląda identyfikator /buźka zasłania nazwisko ;)/
Identyfikator upoważnia mnie do oprowadzania po mieście nad Brdą i Wisłą:
rówieśników, Szkolnych Kół TMMB oraz uczestników wycieczek i gier terenowych 
organizowanych przez Pałac Młodzieży w ramach zajęć stałych i okazjonalnych.



Pin It

3 komentarze:

  1. Super! Ja chciałam zostać przewodnikiem miejskim po Wrocławiu ale nie zdałam pierwszego egzamin i sobie odpuściłam;) Ale za to jestem pilotem wycieczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miki, SUPER! Gratuluję serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajnie! ;)
    Ja skonczyłam technikum obsługi turystycznej, mam ukończony kurs opiekuna kolonijnego oraz kurs kierownika wycieczek, ale chcę więcej! ;)
    Więc gratuluje serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)