piątek, 10 stycznia 2014

Wielka niespodzianka!

W środę, po dodatkowych zajęciach z j. angielskiego zostałem obdarowany... kartonem wspaniałych pocztówek. Już wszystko tłumaczę.

Na pierwszych zajęciach w tym roku szkolnym każdy musiał powiedzieć po angielsku kilka zdań o sobie. Powiedziałem, że kolekcjonuje pocztówki i tak po świętach moja Pani obdarowała mnie kartonem pocztówek. Pewnie zrobiła w okresie świątecznym porządki w piwnicy ;). Wśród nowych pocztówek jest wiele nowych krajów, takich jak Turcja, Egipt, Łotwa, Włochy, czy Hiszpania. Sprawiła mi Pani wielką radość!
Wygląda to jakoś tak:

Zadecydowałem, że na początek pokażę Wam pocztówki z Włoch (głównie Rzym) i zorganizuję pewną zabawę.
W czasie 17.01-23.02 2014 będę wstawiał na bloga pocztówki z Włoch. (Taki cykl :))
Do zabawy mogą się zgłosić tylko postcrosserzy z Polski do 16.01.2013 do 15:30.
Zobaczymy, czy komuś uda się dostać oficjalną pocztówkę (NIE SWAP!) z Włoch. Obojętnie co ta pocztówka będzie przedstawiać. Przewidziane są upominki/nagrody!!! Warto się zgłosić! :D
Żeby wziąć udział należy:
- zostać publicznym obserwatorem mojego bloga (Ci, którzy jeszcze tego nie zrobili) [jeśli posiadasz konto Google]
- wstawić na swojego bloga lub na Facebooka banerek:


Diliff, CC-BY-SA-2.5 (Koloseum w tle)

- polubić ten post (kliknąć "Lubię to!" pod postem) [jeśli posiadasz Facebooka]
- zgłosić się w komentarzu pod tym postem.
Prawidłowe zgłoszenie powinno wyglądać mniej więcej tak:
kolejny numerek: 1
nick: MIKI :) [wymyśl jakiś na potrzeby zabawy :)]
link do profilu na PC: http://www.postcrossing.com/user/mikih
link do bloga: http://mojepocztowkipostcrossing.blogspot.com/ [jeśli posiadasz bloga]

WAŻNE: Zeskanuj lub zrób zdjęcie pocztówce i wstaw na PC - musi być WIDOCZNA! :)

(Skany lub zdjęcia tych Waszych pocztówek mogą zostać opublikowane na moim blogu.)

Jeśli w czasie trwania zabawy uda Ci się otrzymać pocztówkę z Włoch, napisz komentarz pod najnowszym wpisem z cyklu - wyraźnie zaznaczając, że się udało :).

Ja jeszcze żadnej oficjalnej z Włoch nie mam... :(

Powodzenia!


Edit: Uczestnicy:
1. werciarad
2. edtta

Pin It

12 komentarzy:

  1. ale nauczycielka Cię uszczęśliwiła! ;-) pewnie nie jedna osoba była by szczęśliwa z tego powodu;) miło z jej strony;)

    http://happy-postcrossing-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Też chcę taką Panią ;D

    ja do tej pory dostałam dwa offy z Włoch ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. może to głupie pytanie ale nie wiem jak wstawić banerek na swojego facebook'a ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno. Zgłoś się bez banerka
      MIKI :)

      Usuń
  4. Naprawdę świetny prezent, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. werciarad
    http://www.postcrossing.com/user/werciarad
    http://widokowkiweroniki.blogspot.com/

    zgłaszam się, choć wydaje mi się raczej mało prawdopodobne, abym otrzymała offa z Włoch ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki werciarad za zgłoszenie!
      Kto następny? ;)

      Usuń
  6. 2. edtta
    http://www.postcrossing.com/user/edtta
    http://edi-pocztowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki edtta za zgłoszenie!
      Kto następny? ;)

      Usuń
  7. Świetna niespodzianka ^^

    Ja niestety mam jak na razie dużą nadwyżkę dostanych kartek nad wysłanymi, więc ciężko żeby w ogóle coś do mnie doszło :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, trochę się spóźniłam ;c No trudno. Ja mam chyba jedną czy dwie oficjalne pocztówki z Włoch,a także kilka przywiezionych przez przyjaciół, no i samej udało mi się w lipcu kupić sporo :D
    Bardzo miły gest ze strony nauczycielki! :D Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)