piątek, 31 stycznia 2014

Mam ferie! ;)))

Dziś ostatni dzień przed feriami w szkole. Podczas ferii na blogu będzie się dużo działo (o ile będę w domu).
Ten tydzień, jeśli chodzi o pocztówki był supeeer! :)))
Przyniósł mi on 10 pocztówek (8 offów i 2 swapy):
- wtorek (5 offów z 2xFinlandii, Holandii, Niemiec i... Francji!)
- środa (1 off z Niemiec)
- czwartek (2 offy z Niemiec i Ukrainy oraz 2 swapy z Polski i Włoch).
Tak, swap z Włoch. Oczywiście będzie to bonus do naszego cyklu "Pocztówka z Włoch".

Na Postcrossingu mam już 51 offów. 50 pocztówka przyszła z... Niemiec (tak samo jak pierwsza)

Dziękuję za klikanie "Lubię to!" oraz komentowanie moich wpisów! :)

Pin It

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie, że masz już ferie, ja niestety już nie mam ferii ok kilku lat :(

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)