czwartek, 23 stycznia 2014

Cykl "Pocztówka z Włoch" #7

Witajcie!
Dziś siódma część naszego cyklu.
Pokażę Wam kościół Trinita dei Monti.
"Piazza di Spagna (Plac Hiszpański) to jeden z najsłynniejszych placów Rzymu. Przy nim znajdują się 137-stopniowe schody, które powstały w XVIII w. Na szczycie schodów stoi XVI-wieczny kościół Trinita dei Monti (kościół św. Trójcy), zbudowany według projektu Carla Maderny. Na schodach odbywają się pokazy mody, a wiosną i latem zdobią je kwiaty (widoczne na pocztówce*). Zimą, w okresie Bożego Narodzenia, na tarasie schodów ustawiana jest szopka."
~wnieznane.pl Rzym i Watykan

*przypis autora

Pin It

4 komentarze:

  1. Oj, dzisiaj wszędzie przed oczami migają mi Włochy. Chcę tam jechać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Włochy, byłam tam już kilka razy, a dziś śniło mi się, że byłam w Rzymie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję! fajny blog ;)
    zapraszam także do mnie: http://autografyteczazbierane.blogspot.com/
    też zawsze czekam na listonosza, ale przynosi mi on nieco odmienne lisy/kartki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w glosowaniu Blogroku, bo twój blog wyróżnia się wśród innych tematyką. Jest dzięki temu interesujący i niepowtarzalny. Nigdy nie byłam we Włoszech, choć mam nadzieję, że odwiedzę je kiedyś, bo podobno (jak i widać to na zdjęciu) to piękne miejsce.

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)