sobota, 5 października 2013

Jestem Ambasadorem Postcrossingu!!!

Od dziś jestem Ambasadorem Postcrossigu! Moja pasja została doceniona.
Aby otrzymać ten tytuł trzeba wykonać jedną z tych rzeczy:
- napisać artykuł o Postcrossingu do gazety lub czasopisma;
- wygłosić wykład o Postcrossingu i zachęcić kolegów do udziału;
- rozwiesić plakaty o Postcrossingu w swoim sąsiedztwie.

Ja spełniłem drugi punkt (rozpowszechniałem Postcrossing w mojej szkole) o czym napisałem tutaj.

Bardzo się cieszę z otrzymania tego tytułu. Od teraz mój profil zdobi napis: "Mikołaj is a Postcrossing Ambassador".

Pin It

12 komentarzy:

  1. Gratulacje, w sumie zaszczyt być takim ambasadorem, no i satysfakcja z tego, że udało się rozpropagować swoją pasję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to dla mnie wielki zaszczyt być Ambasadorem Postcrossingu. :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! ;)
      I zachęcam do obserwowania mojego bloga! :D

      Usuń
  3. Jak ty to robisz. Gdzie się da, tam jesteś TY. To niesamowite wyróżnienie. Wielkie gratulacje!!! Pozdrawiam i wpadnij czasem do mnie na bloga - serdecznie zapraszam:D KUBA

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, a po napisaniu tego postu zgłaszałeś to gdzieś- do administracji czy coś? :) Bo mam nadzieję że od przyszłego tygodnia również i mój profil mógłby zdobić taki napis... Ale nie wiem co robić, żeby go zdobyć- mam przesłać skan artykułu czy jak?... :x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratuluję! A jak można tego dokonać? Tzn przeprowadzam np taki wykład i co wtedy? Muszę to zgłosić, aby ktoś przyjechał zweryfikować? ;D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)