wtorek, 3 września 2013

Głosujcie! - Blog Miesiąca

Mój pocztówkowy blog bierze udział w konkursie na Blog Miesiąca Sierpień.
PROSZĘ POMÓŻ MU WYGRAĆ!

ZAGŁOSUJ W ANKIECIE:
1. Wejdź na: http://blogmiesiaca.blogspot.com/
2. Poczekaj chwilę. Po lewej stronie ukaże się ankieta do głosowania.
3. Zagłosuj na numer 8. Moje pocztówki

ZAGŁOSUJ NA FANPAGE'U:
1. Wejdź na: https://www.facebook.com/pages/Blog-Miesi%C4%85ca/536780616345744?ref=hl
2. POLUB STRONĘ!
3.Oddaj głos (np.w komentarzu) pisząc coś w stylu "Głosuję na numer 8. Moje pocztówki"

POMÓŻ WYGRAĆ POCZTÓWKOWEMU BLOGOWI!!!
BAAARDZO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA KAŻDY ODDANY GŁOS NA MOJEGO BLOGA!

Miki
PS Jeśli już zagłosujesz to napisz komentarz pod tym wpisem! :)


Pin It

6 komentarzy:

  1. Zagłosowałam na twojego bloga :D
    Zapraszam:

    jak-moja-dusza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog Mikołaj :) mój głos już poszedł ;)
    Karolina Cichocka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam na Ciebie :) No i bardzo dziękuję za śliczne pocztówki- nagrody konkursowe c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! :)
    Mam nadzieje, ze wygrasz! :)
    Trzymamy kciuki i pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)