sobota, 14 września 2013

Blog Miesiąca, pocztówka z Peru - różne... ;)

Mój pocztówkowy blog bierze udział w Konkursie na Blog Miesiąca Sierpień. W ankiecie zdobył już ponad 100 głosów! BARDZO DZIĘKUJĘ!
Jeśli jeszcze nie zagłosowałeś, zrób to jak najszybciej! PROSZĘ POMÓŻ MU WYGRAĆ!
ZAGŁOSUJ W ANKIECIE:
1. Wejdź na: http://blogmiesiaca.blogspot.com/
2. Poczekaj chwilę. Po lewej stronie ukaże się ankieta do głosowania.
3. Zagłosuj na numer 8. Moje pocztówki

ZAGŁOSUJ NA FANPAGE'U:
1. Wejdź na: https://www.facebook.com/pages/Blog-Miesi%C4%85ca/536780616345744?ref=hl
2. POLUB STRONĘ!
3.Oddaj głos (np.w komentarzu) pisząc coś w stylu "Głosuję na numer 8. Moje pocztówki"

POMÓŻ WYGRAĆ POCZTÓWKOWEMU BLOGOWI!!!
BAAARDZO DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA KAŻDY ODDANY GŁOS NA MOJEGO BLOGA!


Wczoraj był piątek 13. O 13:13 wylosowałem pocztówkę. Myślałem o jakimś egzotycznym kraju, a tu Ukraina. Trudno.
Moja Pani, którą udało mi się wciągnąć do Postcrossingu (zobacz: Rozpowszechniam Postcrossing w mojej szkole) swoją pierwszą pocztówkę otrzymała z... Peru. Gratuluję!
Oto ona: (skan: BC ;))
Piękna ta pocztówka!

Pin It

6 komentarzy:

  1. Piękna i egzotyczna! Pozdrowienia dla Twojej Pani! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagłosowałam :)
    Pierwsza kartka z Peru? Ale szczęście! W dodatku jest śliczna. Ja mam dwie kartki z Ameryki Płd. i obie ze swapów... Ale satysfakcja jest jak się kogoś uda wciągnąć w Postcrossing, prawda? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja postcrossingiem zaraziłem brata a mnie Pani ze szkoły ( zresztą też ją znasz)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna podróż :) Pozdrawiam i życzę kolejnych pocztówek z dalekich stron... Elżbieta Ciemińska

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog zapraszam na moj
    http://alexis26.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)