czwartek, 15 sierpnia 2013

Wyniki I Pocztówkowego Konkursu u Mikiego

Do wczoraj (14 sierpnia) do godziny 23:59 można było wziąć w I Pocztówkowym Konkursie u Mikiego.
Przypomnę, że trzeba było odgadnąć z jakiego kraju przyszły do mnie te pocztówki:
Prawidłowe odpowiedzi, a dalej (przypadkowa kolejność) odpowiedzi uczestników Konkursu:
1. Chiny ; Rosja, Grecja, Chiny, Tajlandia, Finlandia, Argentyna, Finlandia, Chiny, Zjednoczone Emiraty Arabskie. (2 prawidłowe odpowiedzi)
2. Tajwan; Chiny, Japonia, Australia, Irlandia, Włochy, Włochy, Tajwan, Tajwan, Tajwan. (3 prawidłowe odpowiedzi)
3. Niemcy; Niemcy, Niemcy, Białoruś, Niemcy, Niemcy, Niemcy, Niemcy, Niemcy, Niemcy. (8 prawidłowych odpowiedzi)
4. Grecja; Chorwacja, Rosja, Grecja, Portugalia, Francja, Grecja, Finlandia, Hiszpania, Portugalia. (2 prawidłowe odpowiedzi)
5. Czechy; Wielka Brytania, Meksyk, Ukraina, Hiszpania, Finlandia, Czechy, Czechy, Czechy, Czechy. (4 prawidłowe odpowiedzi)
6. Tajwan; Białoruś, Holandia, Rosja, Holandia, Chiny, Maroko, Holandia, Holandia, Holandia (0 prawidłowych odpowiedzi)
7. Finlandia ; USA, Niemcy, Polska, Polska, Rosja, Holandia, Irlandia, Ukraina, Finlandia (1 poprawna odpowiedź)

To były poprawne odpowiedzi. Czas na wyniki!!!
Tadam... Tadam...
I miejsce w I Pocztówkowym Konkursie u Mikiego zajęła... werciarad. GRATULACJE!!! (4 punkty / 7 możliwych do zdobycia)
II miejsce ex aequo... Frutina i Ana (3 punkciki)
III miejsce ex aequo... Edi, Kuba, P. Agnieszka Rudzik - Sawicka, nationalek i dzina (po 2 punkty)
IV miejsce zostało dla Luny (w tej edycji 0 punktów)

W tym roku Konkurs był trochę trudny. Zobaczymy co się za rok wymyśli.

Wszystkim uczestnikom mówię: "do zobaczenia za rok"! (OCZYWIŚCIE CHODZI O KONKURS, A NIE BLOG, BO BLOGOWAĆ BĘDĘ :))

WAŻNA INFORMACJA:
Laureatów I, II i III miejsca poproszę o przesłanie swoich adresów na maila :) Dziękuję
Serdecznie pozdrawiam!
MIKI :)

Pin It

13 komentarzy:

  1. Heh, moje strzały jak kulą w płot, ale dobre i trzecie miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że dobre i trzecie miejsce :)

      Usuń
  2. bardzo się cieszę z I miejsca, trochę się natrudziłam przy doborze kraju do kartki, ale się opłacało :) gratuluję pozostałym zwycięzcom :) i czekam na kolejne zagadki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na maila z Twoim adresem :)))

      Usuń
  3. Ojej! I ja też załapię się na nagrodę ? :) Ale super ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O... ale niespodzianka :))) Srebrny medal! Super!
    Teraz muszę sprawdzić w mailu, co trzeciego dobrze wytypowałam, bo już nie pamiętam. Dziękuję bardzo Miki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh, no nic nie strzeliłam. Ale zabawa była. Gratuluję wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze - jestem zaskoczony, bo wszystkie typy to był zupełny przypadek ; ale intuicja widocznie do końca nie zawiodła, dobre i te dwa punkciki jak na osobę co niewiele podróżuje; mam nadzieję, że następny raz będzie łatwiej:-))) Pozdrawiam wszystkich uczestników konkursu

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo aż się zdziwiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miki! Twoje rozdanie dobiegło końca - teraz czas na mnie ;) Zapraszam na giveaway ! :) http://blogiceo.nq.pl/cowtrawiepiszczy/2013/08/17/giveaway-rozdanie-2/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wspaniałą zabawę:) Bardzo się cieszę z tego 3 miejsca.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałam dziś świetny reprint! Bardzo dziękuję Miki, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że pocztówka spodobała się Pani. Oczywiście to jeszcze nie była nagroda za Konkurs.
      Teraz czekam na wpis na Pani blogu z reprintem! :)))
      Serdecznie pozdrawiam!
      MIKI :)

      Usuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)