piątek, 23 sierpnia 2013

Polska (WISIELEC :D)

Na naszym polskim forum PC 16 sierpnia br. Sylvian stworzył Wisielca :D. Ta gra od razu przypadła mi do gustu i już trzecie hasło (są to cytaty) udało mi się odgadnąć. Był to cytat Jana Twardowskiego:
"Kiedy wydaje się, że wszystko się skończyło, wtedy dopiero wszystko się zaczyna".

Wtedy autorem zagadki była Optimist (Monika) i to od niej dostałem, w środę (21 sierpnia) nagrodę za Wisielca - pocztówkę-niespodziankę. Pocztówka przedstawia miasto Lidzbark Warmiński.
Znaczki:
(Posty, w których będę zamieszczał pocztówki wygrane w Wisielcu będą pisane pod etykietą "Wisielec :D".)

Pin It

2 komentarze:

  1. Miki! Dziękuję za piękny reprint ! Dziś listonosz wręczył mi Twoją kartkę i po prostu oniemiałam :) Uwielbiam stare fotografie! :) Dziękuję bardzo ;) Już niedługo pojawi się na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miki, taka mała propozycja, co do ulepszenia Twojego bloga :) Bardzo lubię go odwiedzać i pewnie dodawałabym więcej komentarzy, tylko, że... oczywiście wiem, że to sprawi, że na bloga dotrze więcej spamu, ale czy dałoby się zrobić tak by nie wpisywać CAPTCHA code ? :) Mnie bardzo to zniechęca do dodania komentarza, nie wiem jak innych blogerów ;) Myślę, że wtedy większa liczba odwiedzających zechciałaby coś po sobie zostawić :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)