piątek, 23 sierpnia 2013

Polska (Oferuję... Tag) i...

Na początek, przepraszam za nieobecność. Mam trochę zaległości... :( i kilka informacji dla Was.

Wtorkowa (20 sierpnia) pocztówka od Ani (aberek25) w ramach Oferuję... Tag. Pocztówka przedstawia odsłonięty w 1983 roku Pomnik Małego Powstańca. Upamiętnia on najmłodszych uczestników powstania warszawskiego.
Znaczki:

A teraz jeszcze kilka informacji...
W najbliższym czasie dodam wpis dotyczący nagród w konkursie i pewnej niespodzianki... ;) Nie mam jeszcze wszystkich adresów. Czekam na maile od tych, którzy jeszcze nie przysłali mi swoich adresów, bo nagrody nie dojdą. :(

Udało mi się wciągnąć moją babcię do Postcrossingu. Wylosowaliśmy trzy adresy i razem zaplanowaliśmy, że przez dłuższy czas nie będziemy więcej losować. Chcemy zobaczyć ile przyjdzie pocztówek, za trzy wysłane :).

14 sierpnia na naszym polskim forum PC założyłem własnego taga. Nazwałem go "Miki ;D Tag".
To chyba na tyle :)
Pozdrawiam serdecznie!
MIKI :)

Pin It

2 komentarze:

  1. Brawa dla babci Miki! :) I happy postcrossing! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w jej imieniu, a Happy Postcrossing przekaże ;))))!
      Pozdrawiam serdecznie!
      Miki :)

      Usuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)