poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Czechy...

Pocztówka - niespodzianka od P. Agnieszki Rudzik - Sawickiej (blog: Pocztówki z 4 stron świata). Są wakacje i są wyjazdy. P. Agnieszka tę pocztówkę z Rumcajsem wysłała mi z Pragi, stolicy Czech.
Pocztówka:
Ja w Czechach byłem rok temu. M.in. odwiedziłem Jiczyn (po czesku Jičín) - miasto z którego pochodził Rumcajs, bohater opowiadań Václava Čtvrteka i czechosłowackiego serialu animowanego Rozbójnik Rumcajs. Po ulicach Jiczyna chodzi sobi Rumcajs wraz z Hanką (oczywiście to przebierańcy ;)). Zrobiłem sobie z nimi zdjęcie:
A to jeszcze znaczek z dzisiejszej, drugiej 'bajkowej'pocztówki:

Pin It

1 komentarz:

  1. OOOO!! Ja też otrzymałam pocztówkę z Rumcajsem od Pani Agnieszki!! Ale super ;)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)