poniedziałek, 1 lipca 2013

Portugalia...

Portugalia jest co prawda na 15. miejscu, jako kraj w ilości wysłanych pocztówek, ale stamtąd dostałem dwie pocztówki.
Ja jeszcze nigdy do Portugalii nie wysyłałem żadnej pocztówki. Te, które z tego kraju otrzymałem są przepiękne. Pierwsza portugalska kartka to druga postcrossingowa kartka na moim koncie. Dostałem ją od Marílii.
Odległość: 2 397km Czas podróży: 15 dni. Ze skrzynki pocztowej wyjąłem ją 18 kwietnia.

Druga pocztówka z Portugalii przybyła do mnie 4 czerwca, jako 12 pocztówka licząc wymiany/swapy. Przedstawia widok na Lizbonę - stolicę Portugalii. Dostałem ją od Marii.
Odległość: 2 520km Czas podróży: 6 dni
Co ciekawe skrzynki pocztowe w Portugalii są czerwone. :)
Miki

Pin It

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)