poniedziałek, 29 lipca 2013

Nagroda za łapanie licznika u Frutiny

Ja i P. Agnieszka Rudzik - Sawicka wygraliśmy w konkursie u Frutiny. Trzeba było złapać licznik na 30 000. Chyba nikt nie wie jak to możliwe, że udało się to dwóm osobom. Ja sam jestem ciekawy...
No dobrze, ale przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj przyfrunęła do mnie nagroda za ten konkurs.
Dostałem 5 czystych pocztówek i notesik. Pocztówki bardzo przypadły mi do gustu. Oto one:
Pierwszy rząd (od lewej): Cerkiew BARWA w Komańczy; Kopiec im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie.
Drugi rząd (od lewej): Gdańsk - długie pobrzeże nad Motławą; Happy Postcrossing!
Trzeci rząd (od lewej): Gorzów - nad rzeką; notesik :)
DZIĘKUJĘ FRUTINA!!!
To nie jest mój pierwszy wygrany konkurs. W czerwcu wygrałem pocztówki u P. Agnieszki, ale o tym następnym razem :).
Pozdrawiam,
Miki

Pin It

4 komentarze:

  1. Gratulacje Miki! Ja jeszcze nie dostałam, dziś listonosz jeszcze mnie nie odwiedził. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że pocztówki są już u Ciebie, ale powinna dojść jeszcze jedna, zapisana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Miki :) Chcę Ci oficjalnie powiedzieć, że dodaję twojego bloga jako kanał RSS na Co w trawie piszczy :) Dlatego każdy, kto odwiedzi mnie, będzie mógł zawitać też w twoje progi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)