sobota, 29 czerwca 2013

Rozpowszechniam Postcrossing w mojej szkole

We wtorek, na godzinie wychowawczej pokazałem mojej klasie Postcrossing. Wytłumaczyłem co to jest i pokazałem jak się trzeba zarejestrować. Zarejestrowałem naszą wychowawczynię i wylosowałem jej adres, gdzie pójdzie jej pierwsza pocztówka. Okazało się, że pofrunie do Niemiec. Wysłana w środę, dotarła dzisiaj. Wygląda tak:
Zainteresowałem Postcrossingiem także trzy dziewczyny z mojej klasy (mam wiadomość tylko o takiej liczbie, a może jest ich więcej... :)). Na chwilę obecną, jeszcze żadna z ich wysłanych pocztówek nie dotarła do adresata. Jeśli jakaś dotrze będę Was informował na bieżąco. Życzę udanych i bezpiecznych wakacji! Pozdrowienia! MIKI :)

Pin It

1 komentarz:

  1. Miki,
    dziękuję za instrukcję dotyczącą Postcrossingu.
    Jeszczr trochę pouzupełniam papiery i wylosuję następną.
    Widzę, że po Szkole z klasą 2.0 nie będzie pustki ;).
    Gratuluję udanej rekrutacji do gimnazjum! Mam nadzieję, że dalej będziemy w TIKającym kontakcie ;).

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)