niedziela, 30 czerwca 2013

Niemcy, Niemcy i jeszcze raz Niemcy... :)

Niemcy losują się dość często. Niestety. :( W Niemczech jest zarejestrowanych ponad 30 tys. użytkowników na Postcrossingu. Są na pierwszym miejscu w ilości wysłanych pocztówek jako kraj.
Skąd pomysł na dzisiejszy wpis? Dzisiaj dotarła moja pocztówka z Bydgoszczą do Niemiec. To już czwarta pocztówka wysłana na zachód. :) Z tego kraju dostałem aż lub tylko (?!) dwie. :)Tak przedstawiają się moje statystyki (łączna liczba pocztówek wysłanych i otrzymanych z danego kraju). Niemcy górą (19.4%). Pierwsza pocztówka, którą wysyłała moja wychowawczyni poleciała również do Niemiec. Nawet moja pierwsza pocztówka, która do mnie przyfrunęła była (uwaga, nie zdziwcie się się) z... Niemiec. Ach, te Niemcy... Skoro tyle już napisałem o Niemczech to czas pokazać Wam moją pierwszą postcrossingową pocztówkę. Dotarła do mnie 9 kwietnia i przebyła 856 km w 6 dni. Wygląda tak:
Mikołaj

Pin It

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)