niedziela, 30 czerwca 2013

Na drugim miejscu jest USA

USA zajmuje drugie miejsce, jako kraj w ilości wysłanych pocztówek. Ja do USA wysłałem 2 pocztówki, z czego jedna podróżuje, a jeśli chodzi o otrzymane to także dwie.
W USA na Postcrossingu jest zarejestrowanych ponad 43 tys. użytkowników. Wysłali oni ponad dwa mln pocztówek.
Wyżej napisałem, że z USA otrzymałem dwie pocztówki. Oto one:
pierwsza:
Przybyła do mnie 21 maja od Stephanie. Przebyła 8 249 km w 7 dni. Jest to moja siódma pocztówka postcrossingowa.
druga:
Przybyła do mnie 14 czerwca. Przebyła 7 500 km (cóż za równa liczba!) w 8 dni. Jest to moja 15 pocztówka postcrossingowa, nie licząc wymian/swapów. Liczą je jest 17.
Miki

Pin It

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)