wtorek, 23 lipca 2013

Polska

Witajcie! Przepraszam za nieobecność na blogu od jakiegoś czasu, ale sami wiecie są wakacje. W tym roku byłem już w górach (wybieram się jeszcze nad morze), ale o tym będzie więcej w następnych wpisach. Podczas mojego pobytu w górach do mojej skrzynki pocztowej zajrzała :) tylko jedna pocztówka. Nie pochodzi ona z Postcrossingu. Jest to pocztówka-niespodzianka od Natalii z Krosna. Również blogerki (zapraszam na jej bloga: Co w trawie piszczy?). Jest to reprint pocztówki wydanej ok. 1910r. przez B. Fischbein w Krośnie. Pochodzi ze zbiorów R. Barskiego.
To nie jest moja pierwsza pocztówka od Natalii, ale spokojnie inne zobaczycie wkrótce:).
Miki

Pin It

2 komentarze:

  1. Ojej! Zawitałam na blogu Mikiego ;) Ale super :) Dziękuję za link do Twojego bloga, pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkim Wam z całego serca dziękuję za każdy komentarz na moim blogu. Serdecznie pozdrawiam! ;)